#kodakblack

642,925 posts

Loading...
Loading...
I don't wanted but I couldn't resist
Gettin right👨🏾‍🎤
Accesories🔓 follow @thespoon for more
MY TOP 5 OF THE WEEK HAVE ARRIVED! . It Was A Tough One This Week But After A Few Good Listens These Are The 5 That Stood Out The Most To Me! . These Tracks Will Have Your Weekend Lit! 🔥🔥🔥 . Check Em Out And Let Me Know Your Thoughts! 🙏 . #Top5 #RadioMarsquerade #NewMusic #IGDaily #Rap #Trap #Music #SoundCloud #AppleMusic #Spotify #Tidal #InstaMusic #Lit #YG #BigSean #NickiMinaj #2Chainz #ASAPRocky #Skepta #Drake #Zaytoven #TI #Offset #KodakBlack
🥊
do you have a doggo?
21 savage ballin' like _____ Choose a player!
"Tired of feeling like im trapped in my damn mind. Tired of feeling like im wrapped in a damn lie. Tired of feeling like my life is a damn game. Nigga really wanna die in the night time"
📷🎞
"The issue is I crave u, HATE you"
👑RICH👑THE👑KID👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑 #richthekid #TRAPNAMES @richthekid 👑 REAL TRAP STARS 👑 #trap #rap #hiphop #famousdex #migos #youngthug #desiigner #playboicarti #kodakblack #lilyachti #liluzivert #souljaboy #kirkobangz #yogotti #riffraff #fettywap #tydollasign #richhomiequan #youngdolph #2chainz #wizkhalifa #partynextdoor #21savage #diplo #lilpump #jadensmith #quavo #pnbrock
"I'm like damn, like damn. Just wanna touch u girl its like damn"
Boss bitch ft @hoodrich_pablojuan out now! @lilbaby_1 tag @lilbaby_1 for follow back
🔥
😂😂😂😂😂 idc @jacquees this shit still funny 😂😂😂😂😂 @dcyoungfly why you kill this man like this 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭•••••••#closeup #vh1 #thisis50 #loveandhiphop #model #iheartradio #siriusxm #squadgoals #drake #diddy #kyliejenner #kylielipkit #kimkardashian #kimkardashianwest #makeupgoals #beauty #melaningoddess #melaninpoppin #lilyachty #kodakblack #blacchyna #kyliejenner #thisis50 #jackthriller #theshaderoominc #melaningoddess
FUCK @asaprocky FUCK @kingpush FUCK DA REST...THIZ GOT MI JAMMY!!!!... WELL DUN SON...@shakewell818 A+!!!!!!!!!!!!
Lil Pump playing the piano 🎹🤘
RESTINPOWER follow @thespoon for more
Lil Wayne 5 years ago...#twitterhistory #pushaT
This shit brings back memories from my first ever girl 💔..
so cute 🤪
👏🏼
you ever just hate someone for existing? that’s how i feel about russ follow @thespoon for more
#ybnalmightyjay x #blaccchyna —————————— 🔌 @333liam333
I can’t believe the school year is about to be over, and I tbh really liked this year way better than lasts
@badgalriri 🗣Baby I hope Hades has Chips and Soda Ready for his new guests when they arrive 😎😘😘😘🗣goodnight my love 🗣I gotta rest up 🗣but even when I sleep my spirit is still casting spells 🗣good thing everyone's on my mind 🗣kiss those tight asses goodbye bitchies Amun Wins 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 @beyonce @rocnation @djkhaled @richforever @liltunechi @laflare1017 @therealswizzz @champagnepapi @theweeknd #NorthernKing #NorthernsWorld #RockandRoll #HipHop #weed #lilwayne #nickiminaj #Rockstar #future #Rapper #chrisbrown #travisscott #asaprocky #treysongz #rihanna #kanyewest #youngthug #migos #cardib #liluzivert #lit #kodakblack #jayz #beyonce #djkhaled #rickross #meekmill #fire #Kendricklamar
#NickiMinaj x #Drake FACTS Or Nah?! 👀🤔⬇️ (@homepageco ) @ecrenaissance
Bring your son to work day for #wizkhalifa —————————— 🔌 @333liam333
Ill show you the world 🌍🖤
Yooooooo 🔥🔥🔥 if anyone knows her tag her in this, she killed it frfr #artist #artistsoninstagram #singer #rnb #california #houston #newyork #dallas #texas #california #dope #defjam #sony #rca #universalrecords #kodakblack #boosie
@richthekid 🏝🏝🏝
Making this account more active🖤
F-Note ain't taking no shit, better get ready for the damn moshpit, I aint playing with a bitch, better act cautious, if a nigga think he hard he gone learn something, I ain't get shit for free better earn somethin, load up the heat then I start dumping, I dont give a fuck about your assumptions cause 9 times out of 10 you a fucking bitch!!!!!! -KATANA, Pt. 5
Took homie off the streets at 6am he got money now💰💰🙌🏼. Better days lil homie.#kodakblack
next page →