#sarawak

1,934,500 posts

Loading...
詩巫美食篇 sibu dope kampua mee #kuching #sibu #sarawak #kampuamee
Mee Jawa made by 29 yo sis !! the colour of the gravy is different with the usual dark yellow However, the richness of the taste is superb just like the usual ones!!! . . . #meejawasarawak #meejawa #friend #allyoucaneat #delicious #raimidewan #hotfood #foodporn #foodphotography #tryit #allyoucaneat #懐きます #食べる #raimidewan #food #美味しい #sambal ##hotandspicy #pedas #malaysianfood #malaysia #noodle #mee #egg #fishcake #beansprout #meerebus #catering #johorcatering #sarawak
Adunan rahsia ekstrak belacak, lintah dan dhob memang berkesan untuk pembesaran adik bro yang kecik tu nak jadi besar 👍 Yang penting mesti kena disiplin. Hari2 mesti kena guna minyak ni. ⚠ Jualan runcit dan borong #oarteguh #geherbs #geherbsmalaysia #geherba44 #geperformanceoil #gechebunga #gambiremas #gambir #ubatkuat #produklelaki #missv #berniaga #malaysia #seremban #kualalumpur #johor #melaka #pahang #terengganu #jdt #perlis #sarawak #sabah #kelantan #perak #selangor #negerisembilan #pemborong #janda #singapore
#rff2017 #rainforestfringe #kuching #sarawak #artist #art #woodworking #woodart - Who is SPENCER BYLES? Come catch this mans amazing work @ Rainforest Fringe - 7th July till 16th July OK Obviously in Kuching
KOPI ANGGUN PESONA (KAP) JSD memang lain daripada KOPI biasa yang lain. . . Banyak KEBAIKAN dalam satu sachet itu.. 💟 minum kopi badan jadi ringan. 💟 minum kopi badan jadi bertenaga. 💟 minum kopi perut lawas mengempis 💟 minum kopi aset depan belakang mantap 💟 minum kopi KEPUTIHAN hilang . . Memang berbaloi minum KOPI ANGGUN PESONA ni.. . "MILKBOOSTER" lg sesuai sangat utk ibu berPANTANG . . Hani takleh nak paksa awak² percaya melainkan awak cuba sendiri..😘 . . Ramai yang dah cuba.... anda bila lagi? . . Bukan sebarang KOPI.. KOPI HERBA.. kulit lembut tau..👍👍😍 . . WhatsApp Ann 📲 017 9032210 . #jamususukdara #jsd #kopianggunpesona #kopitenaga #kopiwanita #breastfeeding #kopitambahsusubadan #sayajual #sayajualjsd #aurainsta #terapiinstagram #shoppingonline #trustedseller #bisnesonline #eusahawan #erezeki #youcanduit #freereview #jutawanmuda #usahawanmuda #bazaarpaknil #ruangniagahanania #sabah #sarawak #empireaurafidarich
Minum KOPI ANGGUN PESONA (KAP) ni bukan semata-mata sebab rasa dia sedap tau tapi pakej semua sekali mantop luar dalam gitew.. . . . . ❣ bebas KEPUTIHAN ❣ up punggung dan breast ❣ glowingkan kulit ❣ mengawal berat badan ❣ boleh kawal lapar (sesuai sangat minum sahur) ❣ memberi tenaga extra ❣ milkbooster . . . Tak percaya? . . . Cuba dulu baru tahu 😊 . 📲 017 9032210 . #jamususukdara #jsd #kopianggunpesona #kopitenaga #kopiwanita #breastfeeding #kopitambahsusubadan #sayajual #sayajualjsd #aurainsta #terapiinstagram #shoppingonline #trustedseller #bisnesonline #eusahawan #erezeki #youcanduit #freereview #jutawanmuda #usahawanmuda #bazaarpaknil #ruangniagahanania #sabah #sarawak #empireaurafidarich
Meh sini nak cerita tentang KOPI ANGGUN PESONA (KAP) . . Minuman kegemaran ramai 1) utk tenaga sepanjang puasa 2) sesuai untuk ibu2 yang breastfeeding . Banyak sebenarnya khasiat KAP ni. . Meh nak citer. . ☕ KOPI ANGGUN PESONA ( KAP )☕ . ✔BOLEH di minum ketika di dlm pantang ✔DiLARANG KERAS utk IBU HAMIL ✔Tambah susu utk BF mummy ✔Sesuai utk yg belum atau dah berkahwin ✔Penghidap MIGRAIN boleh cuba ✔Orang yang takut² dgn KOPI. ✔Sudah monopos?? Pon boleh minum.. . WhatsApp kak Ann 📲 017 9032210 #jamususukdara #jsd #kopianggunpesona #kopitenaga #kopiwanita #breastfeeding #kopitambahsusubadan #sayajual #sayajualjsd #aurainsta #terapiinstagram #shoppingonline #trustedseller #bisnesonline #eusahawan #erezeki #youcanduit #freereview #jutawanmuda #usahawanmuda #bazaarpaknil #ruangniagahanania #sabah #sarawak #empireaurafidarich
Hasil penggunaan #JamuPengantinDara_jsd .. . agak2 nak ke simpan kotoran ni?? Dh jd kanser nti baru nk terkial2 cari ubat nya kan?? Ni niat bkn utk wat org muntah or geli..nk bg kesedaran..pentingnya pnjagaan rahim bg ssorg wanita..rahim wanita hny ada 1 je..xde gantinya.. . . Fungsi utama #JamuPengantinDara_jsd : 👉 berupaya untuk menyerap dan menyedut segala jenis kotoran seperti darah beku (yang menyebabkan saluran rahim tersumbat, sukar untuk hamil), lendir keputihan, air mazi dan air mani (bg yg kerap berjimak/bersama) di dalam rahim. 👉 kotoran ini akan terkumpul bersama ramuan jamu membentuk gumpalan dan akan keluar dari miss V anda. . 👉oleh itu, anda di nasihatkan untuk mengeluarkan semula ramuan jamu di dalam miss V selepas hari ke-4 kerana masih terdapat sisa2 kotoran di dalamnya 👉selepas semua kotoran di keluarkan, rahim anda akan menjadi bersih , sihat dan subur, sesuai untuk ‘menanam benih’…inshaaAllah..bagi yg plan nak hamil tu elok sgt mulakan dgn #JamuPengantinDara_jsd ni. 👉📱017 9032210 Rm65, pos rm7 sm/ rm10 ke ss #jpd #jamupengantindara #jamususukdara #jsd #makjamu #aurainsta #terapiinstagram #shoppingonline #trustedseller #bisnesonline #like4likes #follow4follow #usahawanmuda #jutawanmuda #erezeki #eusahawan #youcanduit #bazaarpaknil #ruangniagahanania #sabah #sarawak #empireaurafidarich
JAMU PENGANTIN DARA (JPD) JSD dihasilkan daripada ramuan semulajadi mampu merawat segala masalah wanita selepas berkahwin dan kerap bersalin..terbukti berkesan dan hasilnya yang mengagumkan.. . . Antara kandungan herba JPD.. . √Akar serapat . √manjakani √belimbing bukit √garam supit √bunga pakma √kacip fatimah √beberapa herba lain.. . . Kelebihan JPD.. . *mengecutkan rahim *menyerap dan mengeluarkan kotoran/keputihan dan darah beku *mengembalikan permukaan faraj berpasir *meningkatkan nafsu dan daya kemutan semasa bersama suami *mengetatkan faraj *merawat masalah kekeringan . Nak kak ann bantu? . WhatsApp kak ann yer👇 ➡📱017 9032210 ➡➡ AGEN SAH JSD~ . #jamususukdara #jsd #jpd #jamupengantindara #jamu #aurainsta #terapiinstagram #viral #syukurselalu #terimakasih #testimoni #bazaarpaknil #ruangrezekihanania #dms360 #bisnesonline #ajimaura #empireaurafidarich #sabah #sarawak #ukwahti
If you aren't building malls, shop offices or houses on empty lands, you really allow the most beautilful landscapes to shine through. Taken down the new Matang road on the way to Rambungan, I can really appreciate the scenery. No editing apart from some brightness adjustments. #scenery #sarawak #borneo #landscape #nature #skies #clouds #kubah #matang #beauty #natureporn
next page →